Kimler Halkla İlişkiler Uzmanına İhtiyaç Duyar?
Yazar:
Aşağıda kimlerin bir halkla ilişkiler uzmanına ihtiyaç duyacağı ile alakalı basit örnekler verilmiştir;
- Yeni gösterime giren bir filmin yapımcısı ya da yeni albüm çıkarmış bir sanatçı
- Kitabını en çok satanlar listesine sokmak isteyen bir yazar
- Yeni sezon kreasyonunu tanıtmak isteyen bir modacı
- En iyi doktorlara sahip olduğunu duyurmak isteyen özel hastaneler ve sağlık kuruluşları
- Hizmetlerini tanıtmak isteyen wellness ve fitness salonları, SPA’lar
- Daha çok taraftar desteği isteyen spor kulüpleri
- Kaliteli hizmet sunduğunu duyurmak isteyen oteller, turizm kuruluşları
- Yüksek kalitede eğitim verdiğini duyurmak isteyen özel okullar, dershaneler
- Düşük faizli kredi verdiğini duyurmak isteyen bankalar
- Oldukça ucuza satış yaptıklarını duyurmak isteyen e-ticaret siteleri
- Ürettikleri çikolatanın çok lezzetli ve sağlıklı olduğunu duyurmak isteyen gıda firmaları
- Yeni otomobil modellerini ve kampanyalarını lanse etmek isteyen otomotiv firmaları
- Konutlarının depreme dayanıklı olduğunu duyurmak isteyen inşaat firmaları
- Ucuza ulaşım imkanı sunduklarının bilinmesini isteyen havayolu şirketleri
- Seçimleri kazanmak isteyen adaylar
- Yatırım almak isteyen firmalar
- Yaptığı işi halkın gözünde iyileştirmek isteyen şirketler
- Bağış toplamak isteyen yardım kuruluşları
Halkla ilişkiler uzmanları başta eğlence, sanat, moda, sağlık, spor, turizm, eğitim, medya, finans, teknoloji, gıda, otomotiv, inşaat, tekstil, ulaşım, siyaset, olmak üzere birçok alanda faaliyet gösteren kişi ya da kuruma hizmet sunar. Bu kişi ya da kurumların halkla ilişkiler hizmeti satın almakta veya bir halkla ilişkiler uzmanı istihdam etmekte ortak bir amacı vardır: hedef kitle nezdinde itibar kazanmak.